SKIALPINIZMUS.sk

8.12.2008 - 2. deň sústredenia v Santa Caterine

Fotoalbum
ďalšie foto »

Vstávame do krásneho slnečného rána.  Paľo ide do auta zistiť  informáciu o teplote, je -12. Vyrážame skôr. Tú zimu cítime všetci, až kým nevychádzame von z doliny Valle dei forni, na slnko (trvalo to asi hodinu).  Prvé krásne výhľady na okolité vrchy a sem tam nejaký ľadovec. Náš cieľ ešte nie je celkom jasný, ale všetci očakávajú výdatný tréning. Nasledujeme stopu, ktorá nás dovádza k prvému kopcu. Krátky zjazd v prašane si všetci užívame.  Ďalší kopec vyzerá veľmi blízko. Nadmorská výška nad 3000 metrov robí svoje. Zo zadných radov občas počuť nadávky. Paľovi sa motá hlava a Petrovi dochádza. Konečne vrchol Cime dei forni, hodinky ukazujú okolo 3200m. Nádherné výhľady na CEVEDALE 3769m, Gran Zebru 3851m, Ortles. Táto oblasť ozaj praje skialpinistom a možnosti na túry, či kvalitný tréning, sú neporovnateľné so Slovenskom.
Popoludní sme opäť absolvovali tréning na bežkách. Zajtra máme voľnejšie, chystáme sa polyžovať do Bormia a potom do Livigna.